Eveline MiniMax 61

Witam, przychodzę dziś do Was z bardzo miętowym lakierem od Eveline. Pogoda nas nie rozpieszcza to chociaż się można pocieszyć ładnym kolorem na paznokciach.
Eveline MiniMax61

Malowałam tym gagadkiem paznokcie z miesiąc temu i za cholerę nie pamiętam czy dawałam top coat i jaki... ale mniejsza z tym :) Numer 61 to mięta z przewaga zieleni, kolor bardzo przypadł mi do gustu. Bardzo lubię te lakiery a szczególnie teraz jak maja szerokie pędzelki, malowanie nimi to sama przyjemność. Tak tez było w tym przypadku. Dwie warstwy wystarcza do pełnego krycia, ze zmywaniem nie było większych problemów. Nie zostawia smug ani nie babluje. Mozna kupić te lakiery w Hebe, pojawiają sie tez w szafach Eveline np w Simply. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Eveline MiniMax61
Eveline MiniMax61
Eveline MiniMax61
Eveline MiniMax61
Eveline MiniMax61
Eveline MiniMax61




27 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery Eveline Minimax,mam kilka kolorów-mięty nie,ale podoba mi się bardzo i rozejrzę się za nim przy najbliższej wizycie w drogerii :)

    ps.kurde,byłam pewna że Cię obserwuję na blogu od dawna,sprawdzam a tu nie! skandal :D
    nadrobiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wygląda świetnie! Na sezon wiosenno-letni idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam mnóstwo tych minimax holo :-D fajny kolorek i fajnie ze nie farbuje, przynajmniej tak wywbioskowalam skoro piszesz ze zmywa się bez problemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również bardzo lubię te lakiery ;) śliczny ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, taki letni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mięta, idealny na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna miętka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten kolor, bardzo takie lubię, mam chyba z 3-4 lakiery o podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnei nie ma z tym problemu

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie do mnie dotarło, że nigdy nie malowałam paznokci na zielono ;) A bardzo ładnie wygląda ten kolor na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętka przyjemna dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś chorowałam na taki kolor lakieru, ale niestety przy moich bladych dłoniach wygląda "trupio" ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kolorek :) A pogoda na szczęście robi się coraz ładniejsza i niedługo znowu mają być upały <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16/6/16

    nie denerwuje cie malowanie paznokci co 3 dni? ja za dużo czasu na to traciłam więc w końcu zainwestowałam w zestw hybryd z semilaca i mam piękne paznokcie na trzy tygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie czesto zmieniac kolory na paznokciach :)

      Usuń
  15. Ja nie lubię lakierów z tej serii. Szybko glucieją. Fu. Ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger