I Love Hean 810 i Miyo Mini Drops 45 Iris czyli niebiesko mi

Witam, wracam ponownie po małej przerwie. Dzis na blogu będzie niebiesko za sprawą dwóch małych uroczych buteleczek.

I Love Hean 810 i Miyo Mini Drops 45 Iris czyli niebiesko mi

Niestety nie mam nic nowego ale ten duet wydaje mi sie dość interesujący. Przynajmniej mi sie bardzo podoba. I Love Hean 810 opisywałam w zeszłym roku, bardzo lubię ten błękit i mam tylko jeden taki kolor w swojej kolekcji az dziwne. Miyo Mini Drops 45 Iris jest jedyny w swoim rodzaju, dużym plusem jest  jego słodki zapach zapach. Na zdjęciach po dwie warstwy lakieru. Zabijcie mnie ale nie pamiętam czy używałam utwardzacza :) Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

I Love Hean 810 i Miyo Mini Drops 45 Iris czyli niebiesko mi
I Love Hean 810 i Miyo Mini Drops 45 Iris czyli niebiesko mi
I Love Hean 810 i Miyo Mini Drops 45 Iris czyli niebiesko mi

15 komentarzy:

  1. No jesteś wreszcie! ;) ;) ;) ciemniejsze odcienie niebieskiego bardziej trafiały w moje gusta zazwyczaj;) chociaż ostatnio zakochałam się w kredowym matt Blue My Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z najładniejszych odcieni z serii Mini Drops, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak malowałam paznokcie lakierem bardzo chwaliłam sobie od nich lakiery dziś mam żele własnej roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to połączenie kolorów :D Wiosna się zbliża :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby nic, ale to połączenie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moje kolorki więc bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie połączenie - zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorek . Idealny na deszczowe dni ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger