Bell Full Color fiolet

Witam, jak Wam mija weekend? Mam dzisiaj ostatnią nowość, lakier Bell, który ostatnimi czasy pojawił sie w Biedronce.
Bell Full Color fiolet

Biedronka ostatnio szaleje z kosmetykami. Ostatnio kupiłam ten lakier, niestety nie posiada numerka. Mój egzemplarz to ciemny fiolet z schimmerem, malowanie to sama przyjemność. Kryje po dwóch warstwach, pędzelek płaski ale nie zbyt szeroki, bardzo wygodny. Dużym atutem tego lakieru jest jego trwałość, u mnie wytrzymuje ok 4 dni, ciekawe jak u Was? Ze zmywaniem też nie miałam większych problemów, zmywać z biedry dał rade. Skórek nie farbuje uff :) Niestety nie wiem ile schnie bo użyłam wysuszacza z Revlon. Pojemność 8ml. Kosztuje 4,5zł ale nie wiem czy jest w każdej biedrze. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Bell Full Color fiolet
Bell Full Color fiolet
Bell Full Color fiolet

26 komentarzy:

  1. Całkiem ładny kolor. Niestety moim zdaniem, moje dłonie w fioletach wyglądają nie za specjalnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fiolety to nie moje odcienie, ale prezentuje się spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. Czy dobrze słyszałam, że kosmetyki Bell wchodzą do stałej oferty Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten odcień fioletu akurat średnio mi się podoba ; miałam się wybrać do Biedronki,obejrzeć nowości Bell ale nie zdążyłam, bo się rozchorowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo nowości przynajmniej u mnie ☺

      Usuń
  5. Lubię takie ciemne fiolety, choć nie zawsze dobrze wyglądają na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny :)
    ja już miałam się skusić na granat z drobinkami, który pokazywała Aalimka, ale u mnie już go zabrakło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chciałam ten granat....

      Usuń
    2. i ja i ja ;( Nigdy nie zdąze na te perły... Ale ten fiolecik bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
  7. całkiem przyjemny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię fiolet :) i także u mnie na pazurach akurat taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolo. Niestety u mnie w Biedronce nie ma tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale chyba się skuszę przy kolejnych zakupach - jeśli trafię na taki fiolecik oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lakier, lubię takie intensywne kolory. Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo ładne paznokcie, a i kolor śliczny :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda:) Podoba mi się ten lakier;p

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor :) zdziwiłam się ostatnio widząc ilość kosmetyków Bell w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ciekawie. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor śliczny,jednak na moich bladych dłoniach typowe fiolety nie prezentują się za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  19. To kolorek dla mojej mamy, ona uwielbia fiolety :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger