Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118

Witam, wracam po krótkiej przerwie, miałam być w poniedziałek ale nie wyszło. Dziś chciałam Wam pokazać jeden z moich ulubionych jesiennych kolorów z Golden Rose Rich Color.
Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118
Numer 28 to ciemna śliwka, która kryje po jednej grubszej warstwie, u mnie standardowo dwie. Kolor idealny na jesień, taki klasyczny i uniwersalny. Dobrze mi sie nosił ale postanowiłam go urozmaicić zapomnianym GR Jolly Jewels 118. Czarne , białe i srebrne heksy równomiernie sie rozkładają juz przy pierwszej warstwie. Efekt końcowy bardzo przypadł mi do gustu, ze zmywaniem jednego i drugiego nie miałam większych problemów. Niestety pogoda ostatnio nie dopisuje i zdjęcia strasznie na tym traca. Kiedyś pisałam juz o tej śliwce ale nie bedę Was odsyłać bo az wstyd ;) Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118
Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118
Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118
Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118
Golden Rose Rich Color 28 i Jolly Jewels 118



23 komentarze:

  1. Az mi serducho szybciej zabiło.... śliczny kolor :D
    Z topperem tez mu ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny odcień na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny ;) Brakuje mi takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go niedawno, odcień jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny kolor na jesien

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go ale nie umieliśmy się dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie ze zdobieniami bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sam i z topem również ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, ale bardziej podoba mi się w wersji z tym lakierem z srebrnymi błyskotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam lakierów z Golden Rose, ale baaardzo żałuję. Jednak niestety nie mam do produktów z tej firmy łatwego dostępu. Te twoje pazurki wyglądają olśniewająco!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger