Poniedziałki z Miyo Mini Drops 152 Magic in the Evening

Witam wieczorową porą, na napisanie tego postu zbierałam sie cały dzień i sie w końcu zebrałam o w pol do jedenastej. Lepiej późno niż wcale. Dziś zapraszam na ciemna zieleń od Miyo.
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 152 Magic in the Evening

Lakier o numerze 152 to ciemna zieleń z schimmerem w jaśniejszej tonacji, ów egzemplarz przeleżał u mnie 2 lata w szufladzie. Wyciągnęłam go nawet na sylwestra ale schowalam bo wydawał mi sie nie ciekawy. Okazało sie ze nie doceniłam jego potencjału, w buteleczce faktycznie moze nie ciekawy, jednak na paznokciach zrobil na mnie nie male wrażenie. Jest w nim cos magicznego. Konsystencja średnio gęsta, nie zalewa skórek, do krycia wystarcza dwie wasrtwy. Schnie w przyzwoitym tempie, przy zmywaniu nie bylo problemów, nie barwi skórek ani paznokci. Założe sie ze pięknie by sie mienił w słoneczku. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 152 Magic in the Evening
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 152 Magic in the Evening
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 152 Magic in the Evening
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 152 Magic in the Evening

22 komentarze:

  1. Piękna zieleń. Mam podobny lakier z Avonu, (nie będę teraz się zrywać i szukać jego nazwy) natomiast mój egzemplarz pomimo swego uroku odpryskuje już po kilku godzinach. Jeżeli Miyo cieszy się lepszą trwałością z chęcią go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie te lakiery wytrzymuje ok 2 dni zawsze no chyba ze nie zmywam :D

      Usuń
  2. cudowny kolor i swietnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lakier, świetny blog
    zapraszam > http://eensame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię lakiery z miyo ;) ale ten mi się nie podoba. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za zieleniami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam podobny z Vipery i się bardzo lubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam cos w tym stylu od Essence i podoba mi sie ten kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek 😊 taka zieleń kojarzy mi się ze świętami już bożonarodzeniowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałam aż ktoś to napisze :D

      Usuń
  11. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier kameleon ;) raz wydaje się czarny a to taka piekna butelkowa zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jak na niego spojrzeć :)

      Usuń
  13. już sobie wyobrażam, jak pięknie by się mienił w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się, lubię takie ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio tez polubiłam ciemne kolory :)

      Usuń
  15. Genialny lakier, bardzo podobają mi się takie nie oczywiste kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger