Spotkanie z marka NCLA w Warszawie

Witam dzis mam dla Was wpis trochę inny niz wszystkie. W ubiegłą sobotę odbyło sie spotkanie z marka NCLA w Warszawie, jeśli jesteście ciekawi co tam sie działo zapraszam do lektury.
Spotkanie zorganizowane dzieki Ani z .b-for-beautiful-nails. i Basi barbrafeszyn oraz ekipie z NCLA. Spotkałyśmy sie na Starym Mieście w sobotę o godzinie 10.00 miejsce moim zdaniem bardzo fajne bo dla dziewczyn z poza Warszawy w miarę łatwo trafić. Bylo nas ok 20 blogerek paznokciowych z całej Polski. Gdy dotarłam na miejsce była juz większość dziewczyn, na miejscu czekało na nas mnóstwo lakierów do testowania zarówno tradycyjne i hybrydowe. Fantastyczny pomysł biorąc pod uwagę ze mogłyśmy przetestować lakiery na wzornikach bądź swoich paznokciach przed ewentualnym zakupem. Magda z NCLA pokazała nam bardzo fajna prezentacje o początkach marki, o właścicielce o filozofii firmy no i oczywiście o naklejkach. Warto podkreślić ze marka jest wegańska i jej lakiery sa 7-free to znaczy nie maja 7 szkodliwych substancji w swoich lakierach. Po prezentacji przyszła pora na aplikacje naklejek, dostałyśmy masę wzorów do wyboru. Naklejki aplikuje sie na specjalna baze, sposób nakładania jest w miarę prosty a wybór kolorów i wzorów ogromny każda znajdzie cos dla siebie. Po naklejkach przyszedł czas na testowania lakierów do paznokci, ja przyjechałam bez wzrozników po prostu zapominałam ale od czego mam swoje paznokcie? W miedzy czasie można było sobie poplotkować z dziewczynami, które znam z blogów. Na koniec kazda z nas dostała mały upominek a w nim cztery lakiery, pilniczek i przybornik do paznokci. Bardzo sie ciesze ze miałam przyjemność uczestniczenia w takim spotkaniu i mogłam bliżej sie zapoznać z marka NCLA i mam dla Was kod zniżka 25% cytrynkowepazurki  do wykorzystania w sklepie NCLA do końca roku
Pewnie tez zauważyłyście ze pojawił sie disqus w komentarzach mam nadzieje ze Wam przypadnie do gustu i będziemy mogli teraz łatwiej rozmawiać.






i ostatnie zdjecie zapożyczone z insta NCLA gdzie jestesmy wszystkie :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger