Wibo Candy Shop dla Lidla

Witam, mam dla Was dzis recenzje lakieru Wibo, który jakiś czas temu kupiłam w Lidlu. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam.
Wibo Candy Shop dla Lidla

Od jakiegoś czasu sie czaiłam na lakiery Wibo z Lidla i oto mam mięte. Buteleczka kształtem przypomina lakiery Lovely, pojemność 8ml. Pędzelek lekko spłaszczony, konsystencja średnio gęsta, wykończenie kremowe. Malowanie nim nie należy do najłatwiejszych, trzeba nałożyć dwie grubsze warstwy bo lubi smużyć. Kolor śliczny, mięta z domieszka niebieskiego. Czasu wysychania nie sprawdzałam bo od razu nałożyłam wysuszacz Bell. Do kupienia  w Lidlu za 5,99zl, polecam. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Wibo Candy Shop dla Lidla
Wibo Candy Shop dla Lidla
Wibo Candy Shop dla Lidla
Wibo Candy Shop dla Lidla
Wibo Candy Shop dla Lidla
Wibo Candy Shop dla Lidla

17 komentarzy:

  1. Kolorek śliczny, ale szkoda, że smuży :[

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny, mogłabym wybaczyć mu nawet to smużenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny miętusek

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/5/16

    Piękny wiosenny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest cudowny!!!! Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudowna mięta,idealna dla mnie :D Szkoda,że nie widziałam jej w Lidlu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze sa te lakiery ale strasznie poprzebierane

      Usuń
  7. Śliczny, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak w moich klimatach, mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klasycznie a mimo tego świetny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam bladoróżowy; kolor faktycznie bardzo przyjemny ,jednak smużenie jest znaczącym defektem.Trzeba nałożyć dwie dość grube warstwy.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger