Golden Rose Rich Color 07

Witam, pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, ni to zima ni to jesien masakra. Dzisiaj mam dla Was bardzo fajny moim zdaniem róż od GR. 
Golden Rose Rich Color 07

GR Rich Color 07 to intensywny średni róż, niestety aparat zjadł kolory. Gdy taka szaruga za oknem coraz częściej mam ochotę na cos żywego na paznokciach. Z malowaniem nie było żadnych problemów, do krycia wystarcza dwie warstwy. Wysycha w miare szybko, pędzelek płaski i szeroki co jest charakterystyczne dla tej serii lakierów. Po dwóch dniach noszenia tego różu na paznokciach doszłam do wniosku, że jakiś łyso i dzis dodałam naklejki, zwykle nie wodne. Nie obiecuje że posty będą sie regularnie pojawiać bo wiem ze umiem sie wywiązać z tej obietnicy.... Dacie wiare, że od września kupiłam chyba ze 4 lakiery do paznokci tylko?! Stwierdziłam ze mam juz wszystkie kolory świata i nic mnie nie kreci, wypalenie jakies czy co. Pewnie przejdzie z czasem :) Jak sie Wam podoba GR? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Golden Rose Rich Color 07
Golden Rose Rich Color 07
Golden Rose Rich Color 07
Golden Rose Rich Color 07


23 komentarze:

  1. przepiekny roz, a cale zdobienie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę słodki ;) a z tymi kwiatuszkami wygląda jeszcze bardziej uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda z kwiatowym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11/1/15

    Jaki odważny kolorek ;) ale kiedy szaleć jak nie teraz ! ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze, kolor lakieru bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor tego lakieru, choć chyba ja bym go nosiła wiosną, ale dlaczego nie rozweselić sobie zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor:) mam go u siebie, ale chyba jeszcze nie zdążyłam go wypróbować...
    ...4 lakiery id września powiadasz, przynajmniej oszczędzasz. Przyjdzie wiosna i wszystko wróci do normy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc myślałam, że to koral, ale tak czy siak prezentuje się pięknie na tle tej szarej i brzydkiej pogody :) co do lakierów, mam ostatnio tak samo, skusiłam się tylko na multichromy od CA, bo takich nie kupię stacjonarnie, poza tym też już czuję przesyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty i kolor tez

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolorki, bardzo ładnie się prezentują na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienia - kwiatuszki są cudowne. Kolor także bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach. Jeszcze jakieś 4 lata temu sama często malowałam paznokcie i robiłam przeróżne zdobienia (pędzelkami, igłą i różne inne), a teraz to co najwyżej jeden kolor. Ale dziękuję bo tymi zdjęciami przypomniałaś mi jaka to była frajda.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger