Ados Texture Effect 07

Witam, dawno nie było żadnego piasku na blogu, więc dzis będzie o czerwonym lakierze Ados.
Ados Texture Effect 07

Nie od dzis wiadomo, że uwielbiam lakiery piaskowe, te od Adosa przypadły mi do gustu bardzo ponieważ sa porównywalne do Lovely. W buteleczce pod numerem 07 kryje sie piękna jasna czerwień. Lakier kryje po dwóch warstwach, szybko schnie, faktura jest przyjemnie chropowata w dotyku. Długo mi sie marzyła taka czerwień, bez brokatów i innych pierdółek. Bedzie idealnie pasował do wszelkiego rodzaju zdobień. Zdjecia robione jakis czas temu ale pamiętam, że dobrze mi sie nosił. Pojemność 10ml w cenie 6-7zł. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

ados texture effect 07
ados texture effect 07
ados texture effect 07

29 komentarzy:

  1. Taka piaskowa, matowa czerwień się przydaje czasem :) Ja mam podobną z MySecret i bardzo lubię, szybkie i kobiece mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z my secret jak chcialam to juz nie moglam upolowac

      Usuń
  2. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladnie sie prezentuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwieni piaskowej jeszcze nie miałam i przyznam, że ten lakier bardzo przypadł mi du gustu ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w realu wyglada jeszcze lepiej niz na zdjęciach ;)

      Usuń
  5. Mam lakier z tej serii tylko w kolorze pomarańczowym. Faaajny..
    Ale ta Twoja czerwień jest rewelacyjna! Szczególnie, że czerwienie na paznokciach uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam piaski i uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego jeszcze nie miałam, ale podoba mi się taka piaskowa czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor:)
    U mnie te lakiery są dostępne po 5 zł i dlatego jakiś czas temu skusiłam się na bordowy i szary piasek :)
    Jestem z nic bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bordowy i szary mam z Delia a z adosa mam jeszcze biały, granatowy i szarawy :) właśnie sobie o nich przypominam :)

      Usuń
  9. ładnie wygląda, ale kolor nie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Adosowe piaski, ale nie wiem czy czerwień to dobry pomysł :D może dlatego, że nie przepadam za czerwonymi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, warto mieć taki kolor, żeby szybko wyczarować elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pazurki ;d I kolor jest piękny.
    ________________________________________________________
    obserwuję i zapraszam do mnie --> worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się zastanawiam nad białym piaskiem od tej firmy, bo lovely ma brokacik i słabo kryje ;)
    kolorek bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bialy piasek adosa jest jak najbardziej ok :)

      Usuń
  14. piekny piasek na Twoich pazurkach Cytrynko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie ładna ta czerwień. I ma przyjemną fakturę, przynajmniej tak mi się wydaje po błyskawicznej ocenie wizualnej ;) Przyznaję, że piasków ados nie mam... Ale może kiedyś się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktura jest przyjemnie chropowata daje slowo :)

      Usuń
  17. A ja jakoś nie mogę trafić na te lakiery :( Pech :(

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger