My Secret 284 Sparkling Mahogany

Witam po długiej przerwie, mam nadzieje zostać z Wami na dłużej i pisać regularnie. Przez te pare miesięcy trochę sie działo w moim życiu no ale dziś nie o tym. Zapraszam na nowy post.

Dzisiaj pokaże Wam lakier, który kupiłam na jesieni, tak wiem jestem nie na czasie. My Secret 284 Sparkling Mahogany  to ciemna baza a w niej mnóstwo bordowego shimmeru. Do pełnego krycia wystarcza dwie cienkie warstwy, lakier dość szybko wysycha. Na paznokciach ładnie sie mieni, podoba mi sie ta bordowa poświata. Buteleczka ma pojemność 10ml pędzelek krótki i płaski dobrze sie nim manewruje przy skórkach. Ze zmywaniem nie bylo większych problemów, emalia nie farbuje paznokci ani skórek. Lubicie takie kolory na paznokciach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach
 
 
My Secret 284 Sparkling Mahogany
My Secret 284 Sparkling Mahogany
My Secret 284 Sparkling Mahogany
My Secret 284 Sparkling Mahogany
My Secret 284 Sparkling Mahogany
My Secret 284 Sparkling Mahogany
My Secret 284 Sparkling Mahogany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger