Zila 116

Witam, dzisiaj mam dla Was śliczne delikatne holo w jasnym fiolecie od Zila. Ten post miał sie pojawić juz tydzień temu ale jestem w strasznym niedoczasie. Z niczym sie nie wyrabiam.
Zila 116

Wygrzebałam zdjęcie, które robiłam w wakacje także trochę mi sie zeszło z recenzja. W miedzy czasie ten lakier kilka razy lądował na moich paznokciach. Jest to jeden z takich lakierów po które sięgam jak muszę szybko pomalować paznokcie. Dwie cienkie warstwy bardzo szybko schną, nie daje topu aby nie spłaszczyć efektu holo. Lakier schnie błyskawicznie, pojemność 8ml pędzelek jest cienki ale przyjemnie sie nim manewruje przy skórkach. Lakier nie smuży ani nie bąbluje, przyjemny kolorek na lato ale jak wiece ja jesienią nie nosze tylko ciemnych kolorów. Znacie lakiery Zila? ja je polubiłam bardzo, można je kupić na stronie drogeria.pl. Kupiliście cos na black friday? ja sie obkupiłam u b.loves i colorowo :D

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Zila 116
Zila 116
Zila 116
Zila 116
Zila 116
Zila 116

22 komentarze:

  1. Chociaż nie jestem fanka fioletów to ładnie wygląda na pazurkach ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, też mam dzisiaj na paznokciach fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam fanką fioletowego koloru,ale ostatnio bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, taki liliowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor i świetny delikaty efekt holo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, delikatny fiolecik, cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kolorek!!!! Delikatny i z nutą połysku! Coś idealnego dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger