Lovely Exotic Color nr 5

Witam, dzis za oknem szaro i buro a ja na przekór pogodzie pokaże Wam fajny neon od Lovely.
Lovely Exotic Color nr 5

Zupełnie zapomialam o tym lakierze i o tym ze mam te zdjęcia, neon nijak pasuje do jesieni ale co tam :) Na paznokciach  Lovely prezentuje sie pięknie ale ciężko zrobić mu zdjęcie. Malowanie tym gagatkiem nie powiem  aby należało do przyjemnych, lakier jest gesty i nie współpracować. W zamian mamy ładne krycie po dwoch warstwach, czas schnięcia tez nie zachwyca ale nie ma tragedii. Za to jak wyschnie to cieszy oczy szczególnie w słońcu. Pojemność 8ml, można go kupić jeszcze w Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Lubicie neony na paznokciach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Lovely Exotic Color nr 5
Lovely Exotic Color nr 5
Lovely Exotic Color nr 5
Lovely Exotic Color nr 5
Lovely Exotic Color nr 5
 

38 komentarzy:

  1. Kolor bardzo mi się podoba, pomimo tego, że neony nie należą do grupy lubianych przeze mnie lakierów. A co do firmy Lovely, a także Wibo, to chyba wszystkie ich lakiery mają gęstą konsystencję, co mi także niezbyt odpowiada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkie lakiery sa takie geste

      Usuń
  2. przepiękny kolorek, tego typu neony najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny odcień na lato, na opalonej skórze musi się bajecznie prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie prezentują się bardzo ładnie, kolor jest naprawdę przyciągający uwagę. Podoba mi się :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Energia zamknięta w butelce :D Nie używam często neonów - moja karnacja nie nadaje się do nich za bardzo ale u kogoś uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy opalonej skórze wyglada bosko

      Usuń
  7. Jeja co za kolor! Na lato u mnie te są rozchwytywane, chociaż ja lubię nosić takie cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja maluje neonem zaleznie od humoru :D

      Usuń
  8. mnie właśnie ostatnio neony nie porwały, zdecydowanie bardziej wolę pastele, bądź klasyczne odcienie czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolor:) a u mnie od tygodnia "gołe' pazurki... ale jutro idę na manicure:D

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemny neonek, aż chce się znowu lata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam róż, zieleń i żółty z tej kolekcji; dobrze maluje się tylko różowym, a pozostałe dwa ciągną się i niezbyt miłe są w obsłudze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zolty i rozowy sie ciagna strasznie

      Usuń
  12. Oj, niezły neon :) Na lato idealny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny jeszcze taki typowo letni :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger