Wibo Wow Granite Sand nr 1 i GR Selective 70

Witam, dzis na chwile wyszło słońce więc złapałam aparat i zrobiłam zdjęcia wczorajszemu mani. Aż sie chce malować paznokcie w taka pogodę.
Wibo Wow Granite Sand nr 1 i GR Selective 70

Robiłam przegląd lakierów ostatnio i w rece wpadły mi te dwie buteleczki, czyż one nie pasują do siebie idealnie? Wibo Granit Sand w tym zestawieniu bardzo mi sie podoba a GR Selective nieco sie ożywił.
Golden Rose Selective 70 o tym szaraczku pisałam tutaj
Wibo Granite Sand 1 o tym piasku pisałam tutaj tutaj
Co tu duzo pisać? Zapraszam do oglądania zdjęć. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Wibo Wow Granite Sand nr 1 i GR Selective 70
Wibo Wow Granite Sand nr 1 i GR Selective 70
Wibo Wow Granite Sand nr 1 i GR Selective 70
Wibo Wow Granite Sand nr 1 i GR Selective 70


22 komentarze:

  1. rzeczywiście te lakiery bardzo do siebie pasują, bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie te szaraczki do siebie spasowały ;) fajnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ulubione (ostatnio) szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla siebie stworzone , fajna para .

    OdpowiedzUsuń
  7. generalnie ten kolor piasku mi się niezbyt podoba, ale w tym zestawieniu z innym lakierem wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no pasują, ale jakoś wolę je oddzielnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa lakiery są dla mnie kompletną nowością i ich połączenie ogromnie mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę faktycznie zgrany z nich duet :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham szaraczki :) Bardzo fajny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączenie! Ehh, przypomniałaś mi o tym odcieniu granitowych piasków z Wibo, bardzo mi się podoba, ale mam jeden i zupełnie nie trzyma się moich paznokci ;( Szkoda, że nie zdecydowałam się właśnie na ten... ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger