Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66

Witam, dzis mam dla Was skromne sylwestrowe mani. W zasadzie nic skomplikowanego, połączenie granatu ze złotem.
Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66

Paznokcie nadal krótkie, nie wiem czy kiedykolwiek je zapuszczę z powrotem. Zachciało mi sie cos klasycznego i nie wyszukanego, więc sięgnełam po moj ukochany rich color 16 od GR i nałożyłam na końcowi złoty topper od Vipera Polka 66. Całość pokryłam GR Gel Look. Wyszło całkiem fajnie moim skromnym zdaniem :) teraz tylko zastanawiam sie czy zakładać granatowa kieckie czy nie będzie zbyt jednolicie hehe. Jak sie Wam podoba? Wybieracie sie na bal sylwestrowy czy bardziej na domówkę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Przy okazji życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku :)


Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66
Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66
Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66
Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66
Golden Rose Rich Color 16 i Vipera Polka 66

7 komentarzy:

  1. Granacik jest piękny ;) Vipera Polka też mnie ostatnio zachwyciła w sklepie , więc kupiłam z myślą o sylwestrowym mani, chociaż nigdzie się nie wybieram;( wszystkiego najlepszego w Nowym Roku kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten kolor GR :) w połączeniu z Viperą wyszło przepięknie :) niby prosto, a szykownie i elegancko;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ten duet :) ja w tym roku na domówkę idę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie! ja miałam tę viperę rok temu na sylwestra właśnie ;p
    i życzę wszystkiego co najlepsze w nowym, 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Sylwestra w sam raz :)
    Piękny ten granat.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie, ciemny kolor + brokatowy topper = idealne sylwestrowe mani :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, eleganckie połączenie i pięknie błyszczy - jak pisałam na FB ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger