Eveline MiniMax 413 Holografic

Witam, dzis pokaże Wam mój ulubiony holo z Eveline. To moj pierwszy holos i do dzis go uwielbiam.
Eveline MiniMax 413 Holografic

Eveline MiniMax 413 Holografic to piękny śliwkowy fiolet. Bardzo go lubie, kryje najlepiej ze wszystkich ktore posiadam. Uwielbiam jego kolor i te mieniące sie drobinki. Za zdjęciach bez topu. Pojemność 5ml w cenie ok 5zł, pędzelek krotki ale wygodny. Kryje po dwóch warstwach, nie smuży i nie bąbluje. Szybko schnie i łatwo sie zmywa nie farbując skórek i paznokci, lakier idealny? Ja jestem nim zachwycona a wy? Koniecznie dajcie znac w komentarzach jak sie Wam podoba.

Eveline MiniMax 413 Holografic
Eveline MiniMax 413 Holografic

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię lakiery tej firmy, a Twój kolor paznokci jest naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam strasznie dużo lakierów tej firmy a to o czymś świadczy ;)

      Usuń
  2. ale ma holo drobinek! śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudny, też go bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek na paznokciach prezentuje się super, koniecznie muszę się rozejrzeć za tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudo, które widzę u Ciebie :) Kolor z tymi holo drobinkami to idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny holoś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drobinki wyglądają ślicznie, choć mi się ten kolor kojarzy raczej z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sobie dzisiaj dwa lakiery z tej serii - w Rossmannie mają teraz "cenę na do widzenia" i są po 2,99 ;-) W sumie mam ich już trzy - całkiem fajne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go - jejku w końcu coś mam :DD jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. w końcu mamy te same lakiery :)

      Usuń
  10. super pazurki. :)
    wpadniesz? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie lubię holograficzne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11/4/14

    Beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez mam juz w koncu swojego holosika :) Twoj jest cudny :) baardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger